Eda

Söylediği fazlasıyla doğruydu. En iyi yazıları bile, parlak konuşmasının soluk bir yansımasıydı ancak. Onun konuşmasını duymuş olanlar, yaptıklarını okuyunca düş kırıklığına uğrarlar.
Reklam
Huzursuz, hummalı ıstırap gecelerinde, uzun, tekdüze acı günlerinde suçladığım kişi, benim.
Neşenin anısıyla aramdaki uçurum, şu anda neşeyle aramdaki uçurum kadar derindir.
Ben çektiğim acıyı anlıyorsam "toplum "da bana verdiği cezayı anlamalı, karşılıklı nefret ve şiddet ortadan kalkmalı.
....yapmam gereken şey, bana yapılanların hepsini kişiliğimde eritmek , kişiliğimin bir parçası haline getirmek, yakınmadan, korkmadan, çekinmeden kabullenmek...
Reklam