Eda

Önümde yapılacak öyle çok şey var ki, hiç değilse birazını tamamlamadan ölmek, bana müthiş bir trajedi gibi görünüyor.
Reklam
Bir zamanlar mutlu olmayı sezgiyle bilirdim, bildiğimi sanırdım.
Güzel bedene " haz" , Güzel ruha " ıstırap" gerekir.
" Tristi fummo nell'aer dolce che dal sol s'allegra" "Güneşin neşe saçtığı havada hüzünlüydük."
Bazen insana öyle gelir ki, akşamı getirebilmek için küstahlıkla zırhlanmaktan , küçümsemeyle dudak bükmekten başka yol yoktur.
Reklam