Gamze Özalp

“Olduğum yerden mutlu, olacak olandan umutluyum.”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Günaydın
Anı Yaşa 💫 Keşfet Gülümse
Sana verilmeyeni, sana lazım olmayan bil. Başkasında imrendiğin, sende olmayanı, olsaydı felaketin bil. Ne ki eksiğin, olsaydı fazlalığın olurdu: "Allah herkese layık olduğu cevheri verdi. Kedinin kanadı olsaydı serçenin nesli tükenirdi." Sa'dî-i Şirazî
“Yazgınızda olmayan bir şeyden zerafetle vazgeçmek de bir başarıdır.” #alıntı
“O sabah, orada, bir başıma Var mıydım, yok muydum, anlamıyordum ki Kalakalmış gibiydim aklımda. “ Edip Cansever