Meliha

Meliha
@__melihaa__
Olmayacağını bile bile hala istemek bağlılık mıdır takıntı mı?
Duygu ve Düşünce
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Keşke gidebilsem senden; Senin ellerinden, Gözlerinden, Yüreğinden, Sevginden... Hayatımda keşkeleri sevmezdim. Senin hayatından gidene kadar Bana keşkeleri öğreten adam, Keşke öğrenmeseydim.
Şiir
İçindeki hüzün nasıl diner? Yazarak mı, anlatarak mı, yoksa susarak mı? Sence nasıl dinmeli acı? Ya da dinmesi için uğraşmayarak mı? Öyle diner mi acı? Umursamıyor gibi yapmak acıyı azaltır mı? Yoksa çoğaltır mı? Her acı bir olgunluk belirtisidir. İçindeki acı ile sev kendini. Öyle sıkı sıkı sarıl ki acına kimin sarılmadığın göremeyecek kadar. Sen kendin için çok kıymetlisin. Sakın unutma bunu...
Duygu ve Düşünce
Her şeye alışırmış insan. Sevmeye, sevilmeye, özlemeye... En çok da beklemeye alışırmış. Beklemek ne kadar zor gibi görünse de gitmek kadar değildir bence. Bekleyen sadece bekler. Gelmesini bekler. Sevdiğin yerden gitmesi çok zordur. Giden nasıl bırakıp gideceğini, giderken ne diyeceğini en önemlisi nasıl döneceğini, dönmesi gerekecek mi diye düşünür. Ben ne giden olabildim ne de bekleyen. Ben o masaldaki hiçkimseydim. En çokta beni üzen o masalın başrolü olduğumu sanarken, figüranı bile olamamak...
Duygu ve Düşünce