Melike

Melike
@__melikeea
𓂀
Bir davranış fedakarlık olsun, bunu herkes bilsin, duysun diye yapıldı mı , o davranış fedakarlık olmaktan çıkıyor.
Reklam
Kız olmak, daha doğuştan şanssızlık mı?
İster kadın, ister erkek olalım, kendi kendimizden memnunsak, şanslıyız demektir.
Ben anladım bu vicdan azabı denilen şeyi, hiç kimse kendisininkini hatırlamıyor. Herkes başkalarının çekmesi gereken vicdan azabını biliyor.
İnsanın eskiden öğrendiklerini unutması hiç de kolay değilmiş.
Reklam