NcpSnmz

NcpSnmz
@__np__
Herkes cesur olup kendi hayatının sorumluluğunu alacak.
Reklam
"Bu dünya böyledir işte, kimi adam öldürdüğü için katil diye anılır, kimi adı katile çıktı diye adam öldürür."
Sayfa 34·Kitabı okudu
Bu akşam anladım ki, bir insan diğer bir insana bazen hayata bağlandığından çok daha kuvvetli bağlarla sarılabilirmiş.

NcpSnmz

, bir kitap okudu
Puan vermedi·163 syf.·
Beğendi
·
3 günde okudu
·
2021 39. kitabı
Sabahattin Ali
8.7/10 · 376,4bin okunma
"Maria" diye fısıldadım. "Nasıl oluyor da bir insan diğer bir insanı bu kadar çok mesut edebiliyor? İnsanın içinde ne müthiş kuvvetlerin saklı olması lazım!"
Reklam