özge demirel

özge demirel
@__ozgee___
Ömür kısa, vakit az, sorumluluk çok.
Her hazanın bir baharı var, ruhumuzu gamla, kasvetle doldurmayalım. Ne olursa olsun Cenab-ı Hak “Ol” der ve olur, ümitvar olalım.
Reklam
Gülten Akın’ın bir şiiri var, “Ah kimselerin vakti yok/Durup ince şeyleri anlamaya” diyor. Hayatın özünü kaçırıyoruz hocam.
“Dünyâya geldim gitmeye/ İlm ile hilme yetmeğe/ Aşk ile ân seyretmeye” diyor şair.
Her perî-sîmâya bakmaz dîde-i nâ-dîde-bîn Her sevâd-ı zülfe meyl etmez dil-i sevdâ-karîn Âfitâb-ı hüsn-i hûbân âkıbet eyler ufûl Ben muhibb-i lâ-yezâlim "Lâ uhibbu'l-âfilîn | Ayaşlı Muallim Şakir