Nihâl..

Nihâl..
@__ruveyda___
Cihânda hasta-i âşk olalı bir hoşça hâlim var...
"..yüreğimde uzun zamandır sakladığım sırrımı, umutlarımı, korkularımı, kaygılarımı bilmeden, sözlerimi ne denli samimiyetle söylediğimi ve ne denli yürekten hissettiğimi anlayamazsınız.."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Dünyada sevgi diye bir şey varsa, bu benim ona duyduğum şeydir..
Bunca kalabalığın içinde yalnız olmak! Her şey bu kadar siyah ve ciddiyken, en aptalca hayalin lafı bile titretmeye yetiyor beni.
umudun baharı, umutsuzluğun kışıydı; hem her şeyimiz vardı hem hiçbir şeyimiz yoktu..