Herkesin her konuda fikri vardı, yalnızca kendi dediklerinin doğru olduğundan kuşkuları yoktu. Günlerce, gecelerce, haftalarca, yıllarca konuşur dururlar, iyi ya da kötü herhangi bir düşüncenin ancak biri onu uygulamaya koymaya kalktığında var olabileceği gerçeğini göz ardı ederlerdi.
Bizden başka her şey bize harika ve kusursuz görünür. Böyle düşünmek doğaldır. Çoğu zaman eksikliklerimizi hissediyoruz; ama aynı eksiklikleri başkalarında da görünce kendi kendimize avunuyoruz.