Günlerdir kadınlar gününü kutlamak için çiçek, böcek, kozmetik falan reklamları görüyorum, gülme geliyor... Bu ülkede kadın olmanın manasını herkes kendi payınca bilirken, bence bırakın bu alışverişsel minnoşlukları hanımlar, beyler.
İşte, evde, sokakta, mutfakta, annelikte, sporda, büroda, okulda, toplu taşımada ve sair durumlarda gölge etmeyin yeter!