kader

kader
@_afra_duru
"O benim denizimin en güzel kıyısı"️Hasan'ım
öğrenci
Diyarbakır
21 Eylül
54 okur puanı
Şubat 2021 tarihinde katıldı
Sinirlenince ne yapıyorsun? A)sigara içiyorum B)Ağlıyorum C)küfür ediyorum D)müzik dinliyorum E)bağırıyorum F)sağa sola zarar veriyorum G)yanlız kalıyorum
kader
E,D,G
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Keşke sağır olsam da dünyada olan biteni duymasam..😔🥺💔
Ahmet isimli okura yanıt verildi
kader
🥺💔
Sevgi Nedir ?
Benim adım Yusuf, 1944 yılında Şanlıurfa Sivirek ilçesine bağlı Bulanık (Şîlan) köyünde dünyaya geldim. Henüz üç yaşındayken köydeki kan davasından dolayı babamı kaybettim. Bu olaydan dolayı annemin tek çocuğu ve gözlerinin bir tanesi olarak kaldım. On yaşına geldiğimde ise annemi de kanser hastalığından dolayı kaybettim. On yaşından sonra hem yetim hem de öksüz  kaldım. Bundan sonra amcamın evinde kaldım. Amcamın evinde amcamdan ve yengemden sürekli şiddet gördüm. Onlara on beş yaşına kadar başta ağır işer olmak üzere sürekli çobanlık yaptım. Annemin beni yazdırdığı okuldan aldılar, okutmadılar. Şimdi ise geriye dönüp baktığımda üzüldüğüm tek nokta beni okutmamaları oldu. Her neyse hayatımı değişteren olay teyzemin kızı oldu. Adı Züleyha, Ona aşık oldum. Kendisi benden çok farklıydı. Çünkü okuyordu. Bir süre bu duyguyu " Ben çobanım o okuyan bir kız" diyerek kalbimdeki sessizliğe olmayacak diye fısıldıyordum. Aşk insanı değiştirir ya ben de çok değişmiştim. Şarkı söylüyor, dans ediyor ve uzun bir zamandan sonra ilk defa gülümsüyordum. Çok mutluydum. Bu durumu altı ay sonra Züleyha'ya bir ağustos akşamı söyledim. Güneş batmak üzereydi, gri bulutlara kızıl fistanlar giydiren güneşin son ışıkları altında züleyha turkuaz fistanıyla, çocukların neşesini eteklerinde sallandırarak geliyordu. Yaklaştı yanıma. Gözlerimi alamıyordum ondan. " Merhaba Yusuf" dedi. Kekeme bir dille "Merhaba Züleyha" dedim. Belli bir süre bakıştık ve bu bakışımızı ilahi bir sessizliğe seslendirdik. Oturup halimi sordu. Biraz konuştuk. Doktor olacağından buralardan gideceğini söyledi. Dayanamadım. " Beni de götürür müsün?" dedim. " Neyyyy!! "  Y'leri daha da uzatarak şaşırmıştı. Hemen söze girdim. " Seni çok seviyorum Züleyha." dedim. Der demez arkasına bakmadan hiçbir şey demeden gitti. Gittiği
kader
Gerçek mi?
Neden hayaller gözlerden boğularak yaşar???
Müzik
kader
🥺😔
E, nasılsınız dünden beri? Selam sabah yok mu?...
Sayfa 42·Kitabı okudu
Edebiyat
kader
Günaydın