Gül

Uzak nedir? Kendinin bile ücrasında yaşayan benim için gidecek yer ne kadar uzak olabilir? Başım açık, saçlarımı ikiye ortadan ayırdım kimin ülkesinden geçsem şakaklarımda dövmeler beni ele verecek cesur ve onurlu diyecekler halbuki suskun ve kederliyim korsanlardan kaptığım gürlek nara işime yaramıyor rençberlerin o rahat ve oturmuş lehçesinden tiksinirim boynumda bana yargı yükleyenlerin utançlarından yapılma mücevherler sırtımda sağır kantarı gizli bilgilerin mataramdaki suya tuz ekledim, azığım yok uzun yola çıkmaya hüküm giydim. Bir hayatı, ısmarlama bir hayatı bırakıyorum görenler üstünde iyi duruyor derdi her bakışta askerken kantinden satın aldığım cep aynası bazı geceler çıkarken uçarı bir gülümseyişle takındığım muşta gibi lükslerim de burada kalacak siparişi yargıcılar tarafından verilmiş bu hayattan ne koku, ne yankı, ne de boya taşımamı yasaklayan belgeyi imzaladım burada bitti artık işim, ocağım yok
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Oblomov'un tanıdıkları, bazıları inanamayarak, bazıları alayla, bazıları ise bir tür korkuyla " Gidiyormuş. Düşünebiliyor musunuz? Oblomov, yattığı yerden kalkacakmış!" diye konuşmaya başlamışlardı bile.
Sayfa 252
Kendimi bildim bileli tükenip yok oluşa doğru ilerlediğimi hissediyorum.
Sayfa 245
Uçurumdan gözü kapalı bodoslama atlayan ya da duvara kafa atan insanların cesaretini kuşanmayı da başaramamıştı hiçbir zaman.
Sayfa 219
Ben seni kötüleyemem hiç. Çicekli bir yol vardı,yürüdüm derim. Ayaklarıma dikenler battı ama her ormanda böyle şeyler olur derim.🍂 Cahit Zarifoğlu