"Ortada bir zarar olup olmadığına karar veren şey bizim verdiğimiz reaksiyondur. Eğer bize bir yanlış yapıldığını düşünür ve sinirlenirsek tabii ki her şey böyle görünecektir. Eğer birinin bize karşı çıktığını hissedip sesimizi yükseltirsek, doğal olarak karşımızdaki kişi bize karşı çıkacaktır.
Ama kontrolü ele alırsak, bir şeyin iyi ya da kötü olduğuna karar vermek de bize kalır. İşin aslı aynı olay hayatımızın farklı zamanlarında başımıza gelseydi büyük ihtimalle tepkilerimiz de farklı olacaktı."
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!