Aida

"Eğer kötülüğü yapan yalnız o olsaydı, ortada kötülük falan olmazdı. Kötülük tek taraflı mı olur, söyle bakalım! " "Kötülük iki taraflıdır, iki."
Reklam
"Ne zaman endişeli birini görsem, kendime ne istiyor olabileceğini sorarım. Çünkü eğer bir kişi kendi kontrolü dışında olan bir şey istemiyorsa neden bunun için endişe duysun ki?"
"İnsanlar sadece kendilerini düşündükleri için değil, kalplerinde sevgi olduğu için hayatta kalır."
"Zor olan kaybolmak değildir. Zor olan eve dönmektir."
"İşinizi yapın." Bir Romalı gibi, iyi bir asker gibi ya da bir sanat ustası gibi. Etrafımızda olup biten binlerce dikkat dağıtıcı şeyin içinde ya da yine etrafımızdaki insanların ne yaptıklarında kaybolmaya gerek yok."
Reklam