Alperen

Alperen
@_akir
Bir kişiyle sohbet etmek neyse, yazdıklarını okumak onun yarısına tekabül eder.
İnsan yaşadığı sürece ancak bir kez bütün içindekileri döker, o da iyice bunalıma düştükten sonra..
Reklam
Bak kızım niçin geldiğini ben söyleyeyim. O gün sana dokunaklı laflar etmiş, seni etkilemiştim. Bir süre geçince gene duygulandın, canın dokunaklı laflar işitmek istedi.
Şu temiz yüreklilerin romantikliği denen şey yerin dibine batsın!
Ya kahraman olacak ya da çamura batacaktım. İkisinin ortası yoktu. Beni mahveden de buydu işte.
Zaten ben her şeye alışırım. Daha doğrusu boyun eğer, sesimi çıkarmadan katlanırım.
Reklam