Göklerin merhamet dolu olduğuna inanıyorum. Bizse, umacı korkusuyla yorgan altına kaçan çocuk gibi, nefsimizin beton çatısını tepemize çekmiş, yaşamayı öldürüyoruz! Yağmurun yalnız suyunu toplayabiliyoruz, ruhundan uzağız. Halbuki ne güzel isim koymuşlar ona: RAHMET…
İnsanın kendisinde temiz, başkasında pis gördüğü her iş ben de tersine dönmüştür. Gözümde başkalarının bütün pisleri temiz, benim bütün temizlerim pis oldu.