"Hayat bize mutlu olma şansını vermedi sevgili.Biz,kendimizden başka herkesin üzüntüsünü üzüntümüz, acısını acımız yaptık çünkü. Dünyanın öbür ucunda ,hiç tanımadığımız bir insanın gözyaşı bile içimizi parçaladı. Kedilere ağladık ,kuşların yasını tuttuk ...Yüreğimizin yufkalığı kimi zaman hayat karşısında bizi zayıf yaptı .Aslında ne güzel şeydir insanın insana yanması sevgili ...Ne güzeldir bilmediğin birinin derdine üzülebilmek ve çare aramak ...Ben bütün hayatımda, hep üzüldüm, hep yandım.Yaşamak ne güzeldir be sevgili ...Sevinerek ,severek ,sevilerek ,düşünerek...Ve o vazgeçilmez sancılarını duyarak hayatın. "
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Hüzün ve acı gözlerine yuva yaparsa her şeyi daha iyi görürsün.Ve anlarsın ki dünyamız çeşitli acılarla kıvranan binlerce ,milyonlarca talihsiz insanla doludur.
Yarının güzel günlerine...Yiğit oğluma...
Sevgimin çiçeği sevgili...Öperim..."