Pepûle

Pepûle
@_asmona_
Acaba biz, dünyamızdaki özgürlüğünü bitişini izleyen martılar mıydık? #107688808 #107287896 #106946802
Sigorta Uzmanı
İktisat/ Kimya
1 Nisan
281 okur puanı
Ağustos 2018 tarihinde katıldı
Hayatın en yüce mutluluğu kişinin sevildiğine, kendisi olduğu için hatta kendine rağmen sevildiğine inanmasıdır, işte körlerde bu inanç vardır.
Sayfa 200
1000Kitap
Reklam
“Devletin en önemli iki görevlisi sütanne ve öğretmendir.”
Sayfa 194
1000Kitap
Ayrıldıktan sonra;
... Neredeyse iki yıl boyunca sizi mutlu ettik. Bize kin gütmeyin
Sayfa 174
1000Kitap
Hayatım çamurdan ve derinlikten oluşuyordu ama ben o karanlık suların bir parçası değildim. O suların içindeki bir varlıktım.
Sayfa 28
1000Kitap
Yaşamayı kabul ediyorum. Hâlâ bu kadar saçmalayabiliyorsak, dünyada her şey bitmiş denemez.
Sayfa 169
1000Kitap
Reklam