.aybüke

.aybüke
@_aybk
Üniversite
10 Mayıs
5 okur puanı
Temmuz 2020 tarihinde katıldı
Kızıl İşte tam da bu yüzden sevmişimdir Stefan Zweig'ı. Bence sonu böyle biter derken bambaşka bir sonla karşınıza çıkagelir yazarımız <3 Okuyun derim.
Edebiyat