Ayşe Arslan

Ayşe Arslan
@_aysearslan
"-Ağlamak kötü bir şey mi? -Ağlamak hiçbir zaman kötü değildir, budala. Neden sordun? -Bilmiyorum bir türlü alışamadım. Sanki yüreğim boş bir kafes..."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Eğer farklıysan, yalnızlığa mahkum oluyorsun."
" - Biliyor musun, insanları öldürüyorum Portuga. - Bunu nasıl yapıyorsun Zeze? - Onları unutarak... "