Ayşe kaya

"yüce Allah'ım ! Gücümün zayıflığını,insanlara karşı takatimin azaldığını ancak sana arz ediyorum. Ey merhametlilerin en merhametlisi ! Sen zayıfların Rabbisin, benim rabbimsin. Sen beni kimin eline bırakıyorsun? Bana kötü muamele yapan huysuz yabancıya mı? Yoksa düşmana mı? Eğer bu,senin bana karşı bir öfkenden ileri gelmiyorsa ben buna aldırış edecek değilim. Fakat senden gelecek bir himaye ve koruma her zaman çok daha hoştur. Senin gazabına uğramaktan karanlıkları aydınlatan,dünya ve ahiret işlerini ıslah eden ilahi nuruna sığınıyorum,beni gazabına uğratma. Her şey Sen'in hoşnutluğun içindir( Sen benden razı oluncaya kadar affımı dilerim); güç ve kuvvet ancak Sen'dendir. Amin!
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

Ayşe kaya

, bir kitap okudu
Puan vermedi·176 syf.·
6 saatte okudu
·
2022 17. kitabı
Mehmet Sabri Genç
9.2/10 · 383 okunma
Mescid-i Aksay'ı gördüm düşümde Götür müslümana selam diyordu Dayanamıyorum bu ayrılığa Kucaklasın beni İslam diyordu. Mehmet Akif İnan