Barış bayram

İçimin sesi de olmasa, ölürdüm yalnızlıktan..”
Hayat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
tek başına vakit geçirmekten keyif alan ,kendi problemlerini çözebilen, çözemiyorsa da kimseye minnet etmeden onunla yaşamayı öğrenen, övgüyle çoğalmayıp, yergiyle azalmayan yalnızlık hiçbir şey eksiltmez.!
Fark etmek acıydı ama gerekliydi.
Başarıdan başka hiçbir şey sizi affetmez.
Hayat
Ben kolay kaybetmem, ben kolay ölmem, ben yaşarım ve başarırım, diyeceksiniz!
Hayat