📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben bu ülkede yıllardır bir yabancı gibi yaşamış,öyle eğitim görmüştüm.Çocukken Mardin'deki Lale Sineması'nda gördüğüm kovboylar yerine koymuştum kendimi ama Avrupa'ya ilk çıkışımda kovboy değil Kızılderili,beyaz değil zenci olduğum kafama vurulmuştu.
Birkaç yıl önce okuduğum,adı galiba "Mutluluk" olan romanda denildiği gibi,biz,bu ülkenin okuryazarları,boşluğa düşen bir trapezci gibiydik.Doğu'nun askısını bırakmış ,Batı askısını da yakalayamadan aşağı düşmüştük.