Barış bayram

Hayat bu işte; Hiç bitmeyecekmiş gibi düşünülen, yaşanan o yoğun duygular, bir süre sonra insafsız zamanın gadrine uğrayarak sadece birer anı, giderek soluklaşan, silikleşen birer deneyim olarak kalıyor .
1000Kitap
Reklam
"Bir insana dengesini kaybettirip, sonra da normal davranmasını bekleyemezsiniz."
İnsan ve Duygular
Hayatımı 3s yönetiyor; sessizlik, sakinlik ve sadelik
Edebiyat
-ağızlarının içi değil, gözlerinin içi gülenler daha samimidir-
İnsan
Reklam