Uçurtma Avcısı..Hasan ve Emir Ağa..Kabilin Sultanları...kitabı okurken kendimi kitabın içindeymiş gibi hissettiğim,o kadar benimsediğim ve sahiplendiğim kitaplardan bir tanesi Uçurtma Avcısı..yeri geldi Emir'e çok kızdım,yeri geldi Hasan için ağladım..kitabı okuduğum andan bitirdiğim ana kadar zevkle,heyecanla ve merakla okudum...kitabın bitişi başlangıcı kadar muazzamdı...muazzam