Bahadır

"Çünkü..." "Çünkü sen varsın benim yanımda ve..." "Ben varım senin yanında. Biz ikimiz hep birbirmizin yanındayız, işte böylece bizi düşünen biri var bu dünyada."
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Hep iyi olmaya çalıştım. Ama olmadı işte."
"İnsan çok uzun süre yalnız kaldı mı hastalanır, yalnızlıktan hastalanır."
"George sana saçma sapan şeyler söyleyebilir, bunların hiç ama hiç önemi yoktur. Önemli olan konuşmaktır. Biriyle birlikte olmak. Önemli olan budur işte."
"Ama işte biriyle gezmeye alışıyor insan, sonrada onsuz yapamıyor."