Bahadır

"Biz onlara benzemeyiz! Peki neden? Çünkü... Çünkü sen varsın benim yanımda ve ben varım senin yanında, bu yüzden işte..."
Reklam

Bahadır

, bir kitap okudu
8/10
·124 syf.·
12 saatte okudu
·
2021 33. kitabı
Abdülbaki İşcan
8.1/10 · 101 okunma
"Ömür biter, mevsimler geçer, bir hüznün kıyısında buluşur yarım kalmış her şey."
Sayfa 120·Kitabı okudu
"Ve ben seninle yaşıyorum, senden ayrı kalsam da..."
Sayfa 103·Kitabı okudu
"Her yüzleşme acıdır. Ve her acı kendi narkozunu getirir."