Betül

Betül
@_betullx_
Eksildikçe saatler ömrümden artıyor gelecek telaşı #258220567
İnsanoğlu nefsinden daha büyük ve tehlikeli düşmanı olmadığını bir görebilse! Ülfet Görgülü
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bense kötünün ve kötülüğün sınırı olduğundan şüpheliyim. José Saramago
Hele ki celladın olacak kişiye
Kaderini başkasının insafına teslim etmek ne büyük aptallık...
Ne hissediyor ne düşünüyor ne yapmalıydı...
Duygular karmaşık ve akıl da rotasını kaybetmişti.
O eksiklik hissi hiç geçmeyecekti
Hiç bitmeyecek yarım yamalak yaşantıların özlemi var içimde. Oğuz Atay