Ceza olsa ne olacak? Yok pişmanlık yasası, yok iyi hal yasası, yok bilmem ne affı. Yediği naneler yanına kar kalacak. Yıllardır böyle olmuyor mu bu işler?
Devlet bir yandan pekeke diğer yandan.Öldü bitti hayvancılık. Siz de bilirsiniz ki hayvancılık öldü geçimde öldü . Dağlarda yer mi var ki başka şeyler ekip biçelim.