Devlet bir yandan pekeke diğer yandan.Öldü bitti hayvancılık. Siz de bilirsiniz ki hayvancılık öldü geçimde öldü . Dağlarda yer mi var ki başka şeyler ekip biçelim.
Halk, tutarsızlık ,lafebeliği ve laf cambazlığıyla karşı karşıyadır. Her yerde olduğu gibi bizde de basın bazı ekonomik ve siyasi çıkar gruplarının emrindedir.Her şeyin emperyalizmi var. Güçlü paranın emperyalizmi, dinin emperyalizmi, uluslararası bazı konuların emperyalizmi.
Gelenekçi bir düşünde yenileşme çağdaşlaşma kavramları olamaz. O düşüne göre ,hiçbir değişme iyiye götürmez ancak bozulmaya götürürdü.İslah ancak eski düzene dönmekle mümkündü.