Sevgi dolu değilim, nefret dolu da.
Barışçıyım, biraz da savaşçı.
Biraz güçlüyüm, biraz zayıf.
Biraz iyiyim, biraz kötü…
İyi?
Kötü?
İnsanım!
W. Shakespeare
》Kafasına göre şair.
》Kalemine göre yazar.
Sabahattin Ali, İçimizdeki Şeytan kitabının 68.sayfasında şöyle diyor;
“Acaba şuanda o ne düşünüyor?
Herhalde beni değil...
- Niçin?..
Onun kafasında bir müddet yaşamak için neleri feda etmem ki?
- Her şeyi...”
“Kimi insan otların, kimi insan balıkların çeşidini bilir,
Ben ayrılıkların...
Kimi insan ezbere sayar yıldızların adını,
Ben hasretlerin...”
Nazım Hikmet Ran