"Bu sana son mektubum. Sonrası olmayacak. Ve şimdi sen de gidiyorsun. Daha kimler gitmedi ki? Ölü bir kalbe hayat vermişti gelişin. Şimdi sen de tozlar içinde kayboluyorsun. Ama yarım kalan bir şeyler var,; şiirler, sözler, sevmeler ve daha niceleri. Boğazımda yarım kalan bir şeyler var bugün, acı veren. Sana anlatmak için çırpındığım, gecelerce öldüğüm, anlatamadığım bir şeyler var. Yutkunmadan anlatmam gereken bazı şeyler var bugün. Bir enkazın oluşması için deprem gerekmez, bir söz insanı dağıtmaya yeterli değil midir?
Bir söz insanı bir kere yıkar. Sen, bir sözle, defalarca, nasıl?
Hadi şimdi sen de herşeyi terk ettiğin gibi gönlümü de terk et. Sana oluşturduğun enkazlardan bahsetmeyeceğim. Sana şiirler yazan adam öldü bugün. Şairlerin en garibi öldü bugün.
Ve işte bende gidiyorum..."🍂