Öyle bir devre düştük ki ortalık pezevenk dolu. İnsanı aşktan, sevgiden soğutuyorlar; güvenini kırıyorlar, daha sonra gerçekten sevenlerin de kıymeti bilinmiyor. Sevenler, sevmeyi bilmeyenlerin elinde; sevilmek isteyenler de sevgiyi öldüren kalplerde heder olup gidiyor.
Aşk biter, kesinlikle biter. Lakin gerçek bir aşksa ondan da geriye sevgi kalır. Ve bence sevgi, aşktan çok daha güçlü bir duygudur. Aşk bağlar, sevgi düğümler. Aşk ani bir duygudur ama sevgi bir ömür sürer.
Hayat kısa...
Kaybedilen her zaman telafi edilmeliydi. Ve yaşanmak istenen hiçbir şey ertelenmemeliydi. Ne varsa yaşanmalıydı. Acı çekilecekse bile çekilmeliydi. Saklanmadan, sakınmadan, hayat ne getirirse kabul edilmeliydi.
Olur da bir gün yine kaybedersem kalan anılara tutunabilmek için.