"İnsanlar daha güçlü; zalim ve duygusuz oldukları zaman, katlanmaktan başka yapabileceğimiz hiçbir şey yok; katlanmak ve katlanmak, sonuna kadar. Keşke o son gelse, keşke ölebilsem. Ölü atlar gördüm, artık acı çekmediklerine eminim. Çalışırken düşüp ölsem diyorum, kasaba gönderilmeden."
"Dünya niye bu kadar kötü biliyor musun?"
"Hayır."
"Söyleyeyim o zaman. İnsanlar sadece kendi işlerini düşündükleri, ezilenlerin hakkını koruma ve suçluları ortaya çıkarma zahmetine girmedikleri için."