Sibel U.

Sibel U.
@_corekotu
Biraz kolaylaştır, vazgeçmek üzereyim... "Bir gülün karşılığı bir güldür, gül bahçesi değil!" gardrops.com/Suugrlu
bir yalnızlık sorunu...
İnsanın en büyük korkusu, ölümden de büyük korkusu, yalnız kalma korkusu değil miydi? Ölümden bile, yapayalnız ölündüğü için korkardı insan. Ölenin elinden kimse tutamazdı. öte yandan, bir topluluk içinde, bir eğlencede bile yalnız kalınabilirdi. insanlar arasında, duygu, bilgi ve inanç iletişimi sorunuydu, yalnızlık. Bu iletişimin olmadığı yerde yalnız demekti insan.
Sayfa 211·Kitabı okudu
Reklam
Yaşam buydu işte. Bin tasayla üzülür, kafa yorardı insan; sonra bir de bakar ki, gerçek çözümlemeler kendiliğinden, olanca karmaşıksızlığı ve yalınlığı ile karşısına çıkıvermiş.
Sayfa 204·Kitabı okudu
genel kural.
Çabaladıkça batardı insan.
Sayfa 200·Kitabı okudu
Yine okuyordu ama eskisi gibi yaşamının vazgeçilmez bir koşulu saymıyordu artık okumayı.
Sayfa 199·Kitabı okudu
Her şeye yeniden başlamak için daha genç sayılır. Nedir ki otuz beş yaş?
Sayfa 197·Kitabı okudu
Reklam