"Neden içiyorsunuz?" diye sordu Küçük Prens.
"Unutmak için, " dedi sarhoş.
"Neyi unutmak için?" diye sordu ona acıyan Küçük Prens.
"Utancımı unutmak için." diye itiraf etti sarhoş başını öne eğerken.
"Peki neden utanıyorsun? "diye bir daha sordu Küçük Prens ona yardımcı olmak ümidiyle.
"İçki içtiğim için utanıyorum!" diyerek konuşmaya son noktayı koydu sarhoş.
"Bu çok zor bir iştir. Kişinin kendisini yargılaması, başkasını yargılamasından çok daha zordur. Eğer kendini doğru bir biçimde yargılamayı başarırsan, gerçek bir bilgesin demektir. "