Sosyal medyadan da çok severek takip ettiğim yazarın okuduğum bu ilk kitabını sıkıcı olduğu için değil tam aksine çok keyif aldığım için bitmesini hiç istemeyerek biraz uzun bir sürede özümseyerek bitirmeye çalıştım. Kitabı okurken her satırı beynime tek tek işlemek istedim...
Kitap çocuk eğitiminin ve ebeveyn olmanın zorlu bir o kadar da keyifli yollarını ayet ve hadislerle bazen hikayelerle süslemiş, kapağında tam da içeriği gibi âdetlerle değil ayetlerle çocuk eğitimi vurgusu yapan yazar gereksiz bilgi ve detaylardan uzak bir şekilde, çocuklarımızın fıtratını bozmadan, Rabbimizin nakış nakış işlediği evlatlarımızı nasıl okumamız gerektiğini çok güzel bir şekilde bizlere aktarmış.
Kitap fıtratın bazen ebeveynlik, bazen eş ve evlatlık penceresinden farklı bakış açılarıyla oluşan bölümlerin sıralanmasıyla bütünleşmiş, her bölümün giriş kısmında o bölümle ilgili ayeti kerimeyle konuya Kurani bir ölçü, içindeki hadislerle de nebevi bir metot katarak hem ruhumuzu hem beynimizi saran İslami bir ebeveynlik iklimine bizleri hazırlamaya çalışmış.
Son olarak kitabın belirli bir kitleye hitap ettiğini söylemek istemiyorum, bence okuyan herkes ister ebeveyn olsun ister adayı ya da ebeveynlikle alakası olmasın kendine bir şeyler katacak bir kitap okumuş olacağını düşünüyorum, o yüzden herkese tavsiye ediyorum keyifli okumalar...