dilan

dilan
@_dilan__
Yalnızlığı keşfeden insana, yanında acıyı da hediye ediyorlar.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan hayatının, hele de bir çocuğun, dünyadaki en savunmasız varlığın yaşam hakkının bu kadar ucuz olması normal miydi?
Sayfa 117·Kitabı okudu
Kenarındaki çitlerde diken var diye bir yolun güzelliği azalır mı?
Sayfa 233·Kitabı okudu
Yeryüzünde yapayalnızım, kimse benimle ilgilenmiyor. servete kavuştuğunu gördüğüm herkeste benim hiç hissetmediğim bir küstahlık ve yürek katılığı var; Herkese hiç ayrım gözetmeden iyilik yapmam yüzünden benden nefret ediyorlar. Ah! yakında ya Açlıktan ya da insanların bu kadar katı yürekli görmenin mutsuzluğundan öleceğim.
Sayfa 213·Kitabı okudu
belli ki tam birer yalan perdesi olan güler yüzlere alışıksınız. Oysa "gerçekler katıdır" mösyö.
Sayfa 209·Kitabı okudu