olya

Ve şimdi kendi kendime bir daha sordum: "Ona aşık mıyım?" Ve yine cevap veremedim, daha doğrusu, belki de yüzüncü defa, kendime, ondan nefret ettiğimi söyledim.
Sayfa 29·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
..."bir şeyi kaybetmek için önce ona sahip olmak gerekir."
Sayfa 18·Kitabı okudu

olya

, bir kitap okudu
Puan vermedi·224 syf.·
24 saatte okudu
·
2021 27. kitabı
Aziz Nesin
8.7/10 · 20,7bin okunma
...sesinin titreşimleri, tıpkı soğanın acı, yakıcı buğusu gibi, gözyaşartıcıydı.
Sayfa 134·Kitabı okudu
-Böyle şeyler, sizin yaşınızın konusu değil, dedi. İşte en canımı sıkan cevap da budur. Bizi, hiçbir şeyden anlamaz sanıyorlar.
Sayfa 82·Kitabı okudu