İşte kısacası soru şu: daha iyi şeyler için içimde istek var mi yok mu? yoksa tüm çalışmam boşuna. Ancak isteklerimden sorumlu olmadığım ve rüzgâr gibi savrulup gittiğim için kendimi alınyazısından çok kaderciliğe doğru sürüklenirken görüyorum. Pek ala ama bunu kabul ederken görünenden daha azını kabul ediyoruz. Gelişme isteği ne kadar cılız olursa olsun yeterlidir çünkü isteği arttırmak için kullanacağımız doğru araçlar sayesinde onu güçlendirebilir, geliştirebilir ve güçlü ve sonsuz bir azme dönüştürebiliriz. Ne olursa olsun mutlaka istek olmalıdır, çünkü istek yoksa hiçbir şey yapamazsınız.