ece

ece
@_dinosauria_
Ne gözlerimde yaş vardı, ne de zihnimde bir düşünce, bir duygu.
Sayfa 65·Kitabı okudu
1000Kitap
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir zaman yattığım yerden karanlığı; kavrayamadığım, uçsuz bucaksız ve kalın karanlık kitlesini seyrettim. Aklıma sığdıramıyordum karanlığı. Bütün ölçülerin üstünde bir karanlıktı bu; yakınlığı altında eziliyordum. Gözlerimi kapadım, yarı sesli bir şarkı tutturdum, oyalanmak için yatağa uzandım, fakat boşuna! Karanlık zihnimi kavramış, beni bir an olsun kendi halime bırakmıyordu. Ya içinde erir karanlığa karışır, gidersem? Yatakta doğruldum, kollarımı sağa sola savundum.
Sayfa 57·Kitabı okudu
1000Kitap
Bahtımın hep kapalı oluşuna sebep neydi? Yaşamak, başkaları kadar benim de hakkım değil miydi?
Sayfa 53·Kitabı okudu
1000Kitap
Gözlerim açık yatıyor, benliğimden sıyrılmış bir halde kendimden uzaklarda olmanın sefasını sürüyordum.
Sayfa 51·Kitabı okudu
1000Kitap
(...) Dilsiz ve bitkindi benim kahkaham; ağlamak özlemini taşıyordu.
Sayfa 50·Kitabı okudu
1000Kitap