Dilek

Dilek
Bir­birleriyle boğuşan; bu kavgada bazen biri, bazen öte­kisi, üste çıkan iki düşman insan var benim içimde.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bu zalim günler geçecek, Düşmanlar ağu içecek, Bundan sonra yeryüzünde, Çiçekler Ulaş açacak." Yaşar Kemal #UlaşBardakçı
Ey iyi isimli kimse! Malı sevme, Onun sevgisi insanı kötü isimli yapar.
"Önce biraz ağladılar, ama alıştılar şimdi. Aşağılık insanoğlu her şeye alışır! " Fyodor Dostoyevski