Eda

İnsanın en iyi dostu, ölmüş olan dostudur.
Sayfa 190·Kitabı okudu
Reklam
Ölümü umursadığı yoktu, ama yaşam çok şey demekti.
Sayfa 138·Kitabı okudu
İnsandaki çocuk vicdanı, tohumdaki öz gibidir. Ve o öz olmadan tohum filizlenmez, gelişmez. Yeryüzünde bizi neler beklerse beklesin, insanoğlu doğdukça ve öldükçe, insanoğlu yaşadıkça, hak ve doğruluk denen şey de var olacaktır.
Sayfa 166·Kitabı okudu
Bir şimşek gibi yaşadın sen. Bir defa çaktın ve söndün. Şimşeği çaktıran göktür. Ve gök ebedidir.
Sayfa 166·Kitabı okudu
Ne demişler, çağrılan yere ar eyleme, çağrılmayan yeri dar eyleme.
Sayfa 139·Kitabı okudu
Reklam