Hayat sadece akılla yürümüyor.
Duygular da var işin içinde.
Aklıyla onu bağışlarken...
Duygularıyla, yüreğiyle affedemiyor.
Ve bir güzel ilişki daha böylece sonlanıyor.
"Bazıları el ele verir, tüm güçlükleri birlikte aşarlar ve bu sevgi öyle büyür, onları birbirine öylesine bağlar ki, bir ömür boyu âşık kalırlar.
Bazıları da bu yükü taşıyamaz ve birbirlerini tüketirler."
"Bugün doktorlar kanser hastalarına, hastalığınızı saklamayın, adını koymaktan çekinmeyin, diyorlar. O da önünde sonunda bir hastalık. 'O' hastalık, 'kötü' hastalık, 'melun' hastalık dedikçe kendi moralinizi bozmaktan öteye gidemezsiniz. Oysa, evet ben kanserim ve iyileşmek için elimden geleni yapıyorum, deyin ve geçip gidin, önerisinde ısrarlılar.
"Aynı kural, bu tarz için acılar için de geçerli.
"Biz boşanıyoruz.
"Biz anlaşamıyoruz.
"Yürümedi, dersin, olur biter."