İletinizde kitap yazma isteğinizin ve becerinizin olduğunu söylüyorsunuz bu kısmı bizler sorgulayamayız çünkü bu mecrada hepimiz en nihayetinde birer yabancıyız. Fakat bu düşüncenizi paylaşım şekliniz, biz yabancılara bu konu hakkında “sizce?” gibisinden sormanız ve aslında iletinizin ve sorunuzun net olmayışı sanki sizin de kendinize karşı kuşkularınız olduğunu hissettiriyor.
Üstüne bir de yorumlara verdiğiniz birkaç cevabı okuduğumda bu hissiyat kuvvetlendi açıkcası ve bana bunu düşündürdü.