єѕяα ོ

єѕяα ོ
@_eeSRaa_
σkumαчı mσdα σlmαdαn σ̈ncє sєvdík
Hayat ipinde hep bir yanımız özürlü :)
Hayat, ben ve diğerleri arasında gerilmiş bir iptir ve ben bu ipte yürümeyi pek beceremem.
Alıntı
Reklam
Duygularımın yükseklik korkusu var :)
Yaşayamadıklarımın üstüne çıksam, tüm dünyaya tepeden bakarım. Bu yüzden bazen iyi ki de yaşamamışım diyorum içimden.
Alıntı
Kaçıp sığındığım değil İçinde kendimi bulduğum yer İşte benim dünyam İşte benim kara sevdam
1000Kitap
Vadideki Zambak’tan Hüzün’ün Fırtınası’na Uzanan bir abla kardeş yolculuğu... Yağmurlu bir günde yan yana gelince, Okuma saatimiz mis gibi oldu. 🫠🌸 Vadideki Zambak Honore de Balzac Huzur'un Fırtına'sı Büşra Vanlı
1000Kitap
Reklam