єѕяα ོ

єѕяα ོ
@_eeSRaa_
σkumαчı mσdα σlmαdαn σ̈ncє sєvdík
Reklam
İyi geceler...
- Gece kadın gibidir madam. - Ne derin bir huzur!
Alıntı
İyi geceler...
"Gece ne güzel." "Evet, burada tamamen mutsuz olmak mümkün değil."
Alıntı
Evli kadın sana yar değil, yara olur... Bayım! ;)
Kendi kendime kaç kez, bir çılgın gibi, onun nakaratını söyledim: 'Benim olacak mI?'
Alıntı
Heyhat! Düşünceler Firarda...
İçimde, şimdiye kadar o güzel geleceğimi örten yas tüllerini kaldıran hayaletler gibi süzülen düşünceler uyanıyordu.
Alıntı
Reklam