"Her zaman yaptığımız hataların bedelini değil kimi zaman da iyi niyetimizin merhametimizin bedelini ödüyoruz.
Sonra bir bakıyoruz ki sevdiğimiz insanlara kıyamadıkça, onların isteklerini kıramadıkça kendimiz paramparça olmuşuz...
Enkötü tarafı da ne biliyor musun?
Bir gün başkaları için yaptıgımız yanlışlar yüzünden yara alan ve bu yaralarla yaşamak zorunda kalan yine yalnızca kendimiz oluyoruz..."