Elifnaz topal

Elifnaz topal
@_elifnaz_
"Her zaman yaptığımız hataların bedelini değil kimi zaman da iyi niyetimizin merhametimizin bedelini ödüyoruz. Sonra bir bakıyoruz ki sevdiğimiz insanlara kıyamadıkça, onların isteklerini kıramadıkça kendimiz paramparça olmuşuz... Enkötü tarafı da ne biliyor musun? Bir gün başkaları için yaptıgımız yanlışlar yüzünden yara alan ve bu yaralarla yaşamak zorunda kalan yine yalnızca kendimiz oluyoruz..."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hiç yaşama isteğim yok artık. İyileşirsem kötü bir çocuk olacağım. Anlamazsın sen. Artık uslu durmama değecek kimsem kalmadı..."
Cama kafasını yasladı. Yine hayal etti. Hayal etmek kadar güzel bir şey yoktu. İnsanı insan eden hayal etmekti...