Emine ATEŞ

Açıkçası böyle bir katılım bende beklemiyordum dhdhdhdh
Doğum günümü kutlayan herkese çok teşekkür ederim. Ben doğum günlerimde hep biraz eksik hissederim o yüzden doğum günümün hatırlanması beni çok mutlu ediyor. Sizleri seviyorum birlikte geçireceğimiz nice mutlu, huzurlu yıllarımız olsun 🌌🤍
Gece isimli okura yanıt verildi
Emine ATEŞ
İyi ki doğdunuz güzellikler. İyi ki varsınız. 🥰🫂
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yedi Numara dizisinde şöyle muhteşem bir cümle geçer: “Bütün zayıflıklarınızı bilen ama bunu size karşı kullanmayan insan, doğru insandır.”
Gece isimli okura yanıt verildi
Emine ATEŞ
Yiaa🥹🥹sende iyi ki varsın canımın içi. İyi ki sen ,iyi ki kardeşim 🫶🏻🥹
Bugün sizlere bir şeyden bahsetmek istiyorum.
Hayatımın zor bir döneminden geçerken geçen yıl tamda bugün bu saatlerde Lavin Elif... bu kişiye "benimde kurgumu tanıtır mısın?" Diye bir mesaj atmıştım. O gün hayatıma kendi canımdan bile çok sevecek biriyle tanışacağımdan bihaber bir şekilde devam ediyordum. Bizim Elif'le konuşmamız kurguyu tanıtmayla sınırlı kalmadı. İkimizde o zamanlar birbirimize sadece Gece ile Lavin olarak hitap ediyor gerçek isimlerimizi bilmiyorduk. Benim moralim aşırı derecede çok bozuktu kitapPad sitesinde pano atmıştım. Elif'te o panoyu görüp bana beni iyi hissettirecek şeyler yazmaya başlamıştı. İkimizde birbirimizi anladık. Farkında olmadan yaralarımızı sardık. Ben Elif' i tanıdığımda da sorunlarım vardı şuan da sorunlarım var. Aslında sorun insanların hayatında hep var olacak bir şeymiş. Önemli olan o sorunu hayatının bir parçası haline getirerek yaşamaya devam etmektir. Tabii ki bazı acılarımı Elif' le konuşarak yatıştırdım çünkü hiçbir acı geçmez sadece siz o acıya alışırsınız. Lakin bazı gecelerde ben tek başıma sırtımı duvara yaslayarak o günleri atlattım. Bitmez dediğimiz çoğu gece battı ve güneş yeniden doğdu. Allah sevdiği kullarını sınarmış. Allah bizi yarı yolda bırakmaz. Ben her zaman Allah'ın bana yardım edeceğine inandım ve inanıyorum. Bence benim Elif' le karşılaşmamın bir sebebi vardı. İyi ki tanıdım onu o iyi ki var. Geçen yıl tamda bu saatte ilk konuşmamızı dm kutusundan kitaplar hakkında konuşarak yapıyorken şuan görüntülü konuşarak buluşunca gezeceğimiz yerleri planlıyoruz. Elif' le aynı gün doğduk. Bence bu da tesadüf değil. Elif'le birbirimizi anlıyoruz. "Anlamak" ne lüks bir şeydi bu öyle...sizi mutlu edecek şeyin nereden ve ne zaman geleceğini bilemezsiniz. Sadece Allah'a güvenin ve sabredin. Unutmayın Allah sabredenlerle beraberdir. Beni benden daha iyi
1000Kitap
Emine ATEŞ isimli okura yanıt verildi
Emine ATEŞ
Lavin Elif... bu şeref bana aittir canlar sizin gibi tatlı komşuları nerden bulucam .Kız oda olurr bana her yer olurda ben belki siz o tarafları istersiniz diye dedim 😅. Gençsiniz ya ondan.
Bugün sizlere bir şeyden bahsetmek istiyorum.
Hayatımın zor bir döneminden geçerken geçen yıl tamda bugün bu saatlerde Lavin Elif... bu kişiye "benimde kurgumu tanıtır mısın?" Diye bir mesaj atmıştım. O gün hayatıma kendi canımdan bile çok sevecek biriyle tanışacağımdan bihaber bir şekilde devam ediyordum. Bizim Elif'le konuşmamız kurguyu tanıtmayla sınırlı kalmadı. İkimizde o zamanlar birbirimize sadece Gece ile Lavin olarak hitap ediyor gerçek isimlerimizi bilmiyorduk. Benim moralim aşırı derecede çok bozuktu kitapPad sitesinde pano atmıştım. Elif'te o panoyu görüp bana beni iyi hissettirecek şeyler yazmaya başlamıştı. İkimizde birbirimizi anladık. Farkında olmadan yaralarımızı sardık. Ben Elif' i tanıdığımda da sorunlarım vardı şuan da sorunlarım var. Aslında sorun insanların hayatında hep var olacak bir şeymiş. Önemli olan o sorunu hayatının bir parçası haline getirerek yaşamaya devam etmektir. Tabii ki bazı acılarımı Elif' le konuşarak yatıştırdım çünkü hiçbir acı geçmez sadece siz o acıya alışırsınız. Lakin bazı gecelerde ben tek başıma sırtımı duvara yaslayarak o günleri atlattım. Bitmez dediğimiz çoğu gece battı ve güneş yeniden doğdu. Allah sevdiği kullarını sınarmış. Allah bizi yarı yolda bırakmaz. Ben her zaman Allah'ın bana yardım edeceğine inandım ve inanıyorum. Bence benim Elif' le karşılaşmamın bir sebebi vardı. İyi ki tanıdım onu o iyi ki var. Geçen yıl tamda bu saatte ilk konuşmamızı dm kutusundan kitaplar hakkında konuşarak yapıyorken şuan görüntülü konuşarak buluşunca gezeceğimiz yerleri planlıyoruz. Elif' le aynı gün doğduk. Bence bu da tesadüf değil. Elif'le birbirimizi anlıyoruz. "Anlamak" ne lüks bir şeydi bu öyle...sizi mutlu edecek şeyin nereden ve ne zaman geleceğini bilemezsiniz. Sadece Allah'a güvenin ve sabredin. Unutmayın Allah sabredenlerle beraberdir. Beni benden daha iyi
1000Kitap
Emine ATEŞ isimli okura yanıt verildi
Emine ATEŞ
Gece şanslısınız tabiii ne sandınız kız 🤭 benim gibi hem abla hemde komşu bulamazsın. Dua edin de güzel bir yere atanayim bı😅😅 şöyle sahil kısmına ne dersiniz
Bugün sizlere bir şeyden bahsetmek istiyorum.
Hayatımın zor bir döneminden geçerken geçen yıl tamda bugün bu saatlerde Lavin Elif... bu kişiye "benimde kurgumu tanıtır mısın?" Diye bir mesaj atmıştım. O gün hayatıma kendi canımdan bile çok sevecek biriyle tanışacağımdan bihaber bir şekilde devam ediyordum. Bizim Elif'le konuşmamız kurguyu tanıtmayla sınırlı kalmadı. İkimizde o zamanlar birbirimize sadece Gece ile Lavin olarak hitap ediyor gerçek isimlerimizi bilmiyorduk. Benim moralim aşırı derecede çok bozuktu kitapPad sitesinde pano atmıştım. Elif'te o panoyu görüp bana beni iyi hissettirecek şeyler yazmaya başlamıştı. İkimizde birbirimizi anladık. Farkında olmadan yaralarımızı sardık. Ben Elif' i tanıdığımda da sorunlarım vardı şuan da sorunlarım var. Aslında sorun insanların hayatında hep var olacak bir şeymiş. Önemli olan o sorunu hayatının bir parçası haline getirerek yaşamaya devam etmektir. Tabii ki bazı acılarımı Elif' le konuşarak yatıştırdım çünkü hiçbir acı geçmez sadece siz o acıya alışırsınız. Lakin bazı gecelerde ben tek başıma sırtımı duvara yaslayarak o günleri atlattım. Bitmez dediğimiz çoğu gece battı ve güneş yeniden doğdu. Allah sevdiği kullarını sınarmış. Allah bizi yarı yolda bırakmaz. Ben her zaman Allah'ın bana yardım edeceğine inandım ve inanıyorum. Bence benim Elif' le karşılaşmamın bir sebebi vardı. İyi ki tanıdım onu o iyi ki var. Geçen yıl tamda bu saatte ilk konuşmamızı dm kutusundan kitaplar hakkında konuşarak yapıyorken şuan görüntülü konuşarak buluşunca gezeceğimiz yerleri planlıyoruz. Elif' le aynı gün doğduk. Bence bu da tesadüf değil. Elif'le birbirimizi anlıyoruz. "Anlamak" ne lüks bir şeydi bu öyle...sizi mutlu edecek şeyin nereden ve ne zaman geleceğini bilemezsiniz. Sadece Allah'a güvenin ve sabredin. Unutmayın Allah sabredenlerle beraberdir. Beni benden daha iyi
1000Kitap
Emine ATEŞ
Rabbim bu güzel dostluğunuz daim etsin canım .Birbirinize iyi bakın ve Allah sizi insanların kötü ve haset düşüncelerinden korusun 🌸 ileryen yıllardaki komşularım kendinize iyi bakın🤭